Najczęściej zadawane pytania

Chciałbym coś sprzedać w tym momencie a punkt jest zamknięty. Czy jest taka możliwość?
Tak, dla Państwa wygody pracownicy obsługują lombard całą dobę. Godziny pracy punktu na stronie dotyczą punktu stacjonarnego.
 
Warunkiem obsługi w godzinach nocnych jest transakcja od kwoty 1000 zł.
W większości przypadków dojazd poza godzinami pracy do lombardu zajmuje ok. 30 minut.
Czy istnieje możliwość odkupu sprzedanych rzeczy?

Tak, klienci nie mający pewności czy są zdecydowani na sprzedaż mają 30 dni na decyzje i prawo odkupu.

Mam przedmiot do którego nie posiadam dokumentów. Czy mogę go u państwa sprzedać?
Tak, w większości przypadków kupujemy przedmioty bez dokumentów ponieważ jesteśmy w stanie sprawdzić legalność oraz autentyczność przedmiotu bez dokumentów w zestawie.
Rzeczami których nie kupujemy bez dokumentów są rowery.
Posiadam brylant do którego nie mam żadnego certyfikatu. Czy mogę go u Państwa sprzedać?
Tak, oferujemy darmową wycenę wszelkiego rodzaju kamieni szlachetnych przez certyfikowanego towaroznawce jubilerskiego.
Wyceniony kamień kupujemy od ręki.
Chciałbym sprzedać przedmioty których przewiezienie do Państwa punktu ze względu na gabaryt / brak odpowiedniego transportu jest dla mnie niemożliwy. Czy jest możliwość ich sprzedaży?

Tak, oferujemy usługę lombardu z dojazdem. Przedmioty wstępnie wyceniane są za pomocą przesłanych fotografii oraz opisu. W dalszej kolejności jedziemy przez wskazany przez Państwa adres celem weryfikacji przedmiotu oraz finalizacji transakcji.

Wyświetlacz telefonu który chce sprzedać jest pęknięty. Czy mogę go u państwa sprzedać?
Tak, oferujemy usługę skupu uszkodzonej elektroniki. Kupujemy przedmioty we wszelkim stanie, niezależnie od skali uszkodzenia.
Może być to pęknięcie obudowy telefonu jak i uszkodzona matryca w laptopie.
Przedmioty wyceniane i skupowane są od ręki.